Saturday, July 21, 2012

Salam Ramadhan 1433H

Alhamdulillah, thank you Allah S.W.T sebab panjangkan umur saya untuk bertemu semula dengan bulan Ramadhan tahun ni. Marilah sama-sama kita sambut Rukun Islam yang ke-3 ini dengan hati yang ikhlas dan luhur. Perbanyakkan amal ibadah seperti membaca kitab suci Al-Quran, berzikir, berselawat, bersedekah dan membuat amal kebajikan. 

Pada bulan ini juga, genap la sebulan saya bekerja di sebuah agensi kecil berdekatan rumah saya. Alhamdulillah, bersyukur dengan segala rezeki yang Tuhan berikan. Semoga dengan apa yang saya terima ni, sedikit sebanyak dapat meng-happy-kan Abah Mak. Jasa dan kasih sayang mereka yang tidak berbelah bahagi memang tak dapat saya balas selama-lamanya. Terlalu hebat pengorbanan Abah Mak untuk membesarkan anak bongsu mereka yang serba degil (tak berapa nak normal) dan bermasalah ni. Haha! Wo ai wo de Papa he Mama. :')  

Selamat berpuasa umat Islam di seluruh dunia!

Yours truly,
x