Sunday, November 25, 2012

Blissful October

23 years ago, lahirlah budak perempuan kat atas ni pada 23 October. Since October is my birth month, I decided to update my barrel :) (one month late but still whatever! HAHA) Don't know why, excited sangat bulan October lepas. Mungkin dah officially graduated with a Degree and I've received my confirmation letter! Alhamdulillah yeay :D 

Tak sangka cita-cita since 5 tahun yang lepas, menjadi kenyataan. Still ingat lagi dulu, ada dua orang saja in my class yang nak jadi Public Relations Practitioner. Syukur atas usaha, doa dan janji yang saya pegang dalam diri selama ni akhirnya termakbul. Thank you Allah S.W.T! Entry ni sebenarnya untuk meluahkan perasaan happy yang teramat sangat sebab family and kawan-kawan ada disisi mendoakan yang terbaik for me. Alhamdulillah, syukur padaNya. May Allah S.W.T bless all of them, Ameen :) 

My birthday haritu jatuh pada hari Selasa, so terpaksa lah dengan rutin harian mencari rezeki sesuap nasi di tempat kerja. Thank God that day stress-free! Kerja tak banyak sangat and during lunch time, my colleagues celebrated my birthday at Secret Recipe, Beyond Veggie. Weee, it's a vegetarian restaurant but fret not, semuanya teramat lah sedappp! Hanya menggunakan 100% sayur-sayuran, dishes ada rasa macam ikan, ayam dan juga daging. Hebat betul sampai satu tahap tengah makan tetiba nekad nak jadi vegetarian, lol but of course propaganda semata-mata xD

Since Sexy Sharon and Girl-Next-Door Michelle are also October babies, we decided to order 2 slices of cakes. Here is the picture of us posing with our birthday cake/slice, haha!
Few days later, my boss decided to treat the October babies and ordered this red velvet cake from me (Haha boleh tak order cake untuk diri sendiri? Curlazzz but of course my boss yang bayar! Muehehe). And guess what? Kami makan di Secret Recipe, Beyond Veggie juga, lol. We just can't get enough of vegetarian foods. Oh-so-deliciousss!
Kembali semula pada hari birthday, malam tu pergi makan steak at Tony Romas with my family. I had Filet Medallions and Shrimp Scampi tapi lupa nak ambil gambar sebab teramat lah sedap. Ya Allah, ibarat menelan seekor lembu! Wah, over kuasa dua.. haha
Ni Husna baby, my niece sibuk nak pegang camera bila kita nak ambil gambar dia. Eee geram! Tak ambil gambar banyak sangat sebab semua sibuk menghabiskan daging lembu masing-masing.. haha! 
Haaa ni my birthday cake :') Cantik tak? It's from Cutebites. Thank you Kak Asni!! Love youuu. Sesiapa nak order any cake or pastries boleh la email saya! :)
Ini buah hati saya, Abah & Mak. Love them with all my heart!

Thank you Abang Nizam for the birthday treat. Berebut dengan Mak nak bayar sebab kalau CIMB credit card holder dapat 10% off, Mak memang suka benda yang melibatkan offer lebih-lebih lagi kalau dapat redeem AEON voucher.. Tsk tsk. Kami hanya mampu tersenyum kekenyangan.. Hehe, alhamdulillah! :D

Cerita tak habis di sini, a few days later.. (a week later to be exact), hehe my dear friend, Ain came to suprise (ceh masih suprise :p) with this cute cake!
 Cute tak? Cute tak???
Thank you girls!!!

Saya suka sangat bulan October 2012. The happiest month for me! Alhamdulillah, hope all iz well with everyone!